هافبک مونته‌نگرویی پرسپولیس در مسیر تهران

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:38
مارکو باکیچ با انتشار تصویری از بلیت پرواز خود به تهران، از بازگشت به ایران و حضور دوباره در تمرینات پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ورزش سه، بازیکنان و اعضای خارجی کادر فنی پرسپولیس پس از آغاز جنگ و شرایط ویژه‌ای که در ماه‌های گذشته در ایران ایجاد شده بود، کشور را ترک کردند و در این مدت در کشورهای خود و به صورت اختصاصی تمرینات‌شان را دنبال می‌کردند، اما حالا با آغاز تمرینات این تیم، روند بازگشت آنها به تهران آغاز شده است.

پرسپولیس که با توجه به اظهارات مسئولان فدراسیون فوتبال در هفته‌های اخیر درباره احتمال برگزاری دیدار پلی‌آف برای تعیین آخرین سهمیه آسیایی، از دو روز پیش تمرینات خود را آغاز کرده، برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نیز بلیت بازگشت تهیه کرده تا آنها هرچه زودتر به جمع سرخپوشان اضافه شوند.

در همین راستا مارکو باکیچ امروز با انتشار تصویری از پاسپورت و بلیت پرواز خود در صفحه شخصی‌اش، از سفر به تهران خبر داد. هافبک مونته‌نگرویی پرسپولیس صبح امروز کشورش را به مقصد استانبول ترک کرد و اکنون در مسیر بازگشت به ایران قرار دارد تا در تمرینات تیمش شرکت کند.

2459789

به این ترتیب اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، باکیچ دومین بازیکن خارجی پرسپولیس خواهد بود که به ایران بازمی‌گردد. صبح امروز دنیل گرا برای حضور در تمرینات سرخپوشان وارد تهران شده بود.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.