نماینده چین در شورای امنیت: همه طرف‌ها باید خویشتنداری کنند

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:46
نماینده چین در شورای امنیت درباره تنش آفرینی های اخیر آمریکا علیه تهران اعلام کرد: از همه می‌ خواهیم تا آرامش خود را حفظ کرده و خویشتنداری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری الجزیره، نماینده چین در شورای امنیت در سخنانی اعلام کرد: وضعیت مربوط به ایران در برهه حساسی قرار دارد و ازسرگیری درگیری ها به نفع هیچ‌کس نیست.

نماینده پکن در خصوص تنش آفرینی های اخیر آمریکا علیه تهران اضافه کرد: ما از همه طرف‌ های مرتبط می‌ خواهیم تا آرامش خود را حفظ کرده و خویشتنداری کنند و از اقدامات تنش‌ زا که می‌ تواند درگیری ها را تشدید کند، خودداری کنند.

این در حالیست که وزارت خارجه روسیه پیشتر اعلام کرده بود: مسکو، آمریکا و ایران را به خویشتن داری دعوت می کند و یادآور می شود که هدف قرار دادن زیر ساخت های غیر نظامی قابل قبول نیست. روسیه همچنان آماده کمک به دستیابی به راهکارهای حل درگیری با ایران است.

گفتنی است که نظامیان تروریست آمریکا سحرگاه امروز به دستور ترامپ و بر خلاف تمامی قوانین بین المللی به نقاطی از خاک ایران تجاوز کردند که با پاسخ قدرتمند و تلافی جویانه تهران علیه پایگاه های متجاوزان تروریست آمریکایی در منطقه مواجه شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.