پالایش نفت 1 – شهرداری نوشهر 0/ لیگ یک: خط و نشان‌های خانگی ابی

ورزش سه چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 20:48
شاگردان ابراهیم صادقی موفق شدند یک برد خانگی دیگر کسب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، روند نتایج مثبت پالایش نفت بندرعباس در بازی‌های خانگی همچنان ادامه دارد. آنها عصر امروز در چارچوب آخرین بازی از هفته بیست و هشتم لیگ یک میزبان شهرداری نوشهر بودند و به یک برد دیگر دست پیدا کردند. 

البته شهرداری که حدود 30 ساعت مسیر زمینی را تا رسیدن به بندرعباس طی کرده بود، برای نجات خود از منطقه سقوط به یک تساوی نیاز داشت. شاید به همین علت تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول، وقفه‌های زیادی در بازی رخ داد. مخصوصا که مصدومیت داور هم برای مدتی بازی را از تب و تاب انداخت.

با همه اینها، در دقیقه 34 پیمان میری تنها گل بازی را به ثمر رساند. فرشاد اسدی روی تکنیک فردی خود توانست چند بازیکن حریف را از پیش رو بردارد. او ضربه نهایی را هم به سمت دروازه شلیک کرد که بلافاصله با تاثیرگذاری پیمان میری، مسیر توپ به سمت داخل دروازه تغییر کرد و گل اول به ثمر رسید.

2459794


این نتیجه تا پایان بازی تغییر نکرد تا پالایش نفت بندرعباس بعد از بردن فرد البرز، حالا شهرداری نوشهر را هم در بندرعباس شکست داده باشد و در هفته های پایانی به تیمی سرسخت در خانه تبدیل شود. شاگردان صادقی 36 امتیازی شدند و در رده نهم قرار گرفتند. شهرداری نوشهر با همان 23 امتیاز به حضورش در منطقه سقوط و رتبه شانزهم ادامه داد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.