ترامپ: بیش از ۱۰۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد/ مأموریت سری نیروهای آمریکا در هرمز موفق بود

اقتصادنیوز چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 21:57
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا در تروث سوشال نوشت: ماه گذشته من به نیروهای مسلح بزرگ ایالات متحده ماموریت سری دادم تا از تانکرهای نفتی و سایر کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز حمایت کنند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دنیای اقتصاد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در تروث سوشال نوشت:

ماه گذشته من به نیروهای مسلح بزرگ ایالات متحده ماموریت سری دادم تا از تانکرهای نفتی و سایر کشتی‌های تجاری در تنگه هرمز حمایت کنند. 

امروز خوشحالم که اعلام کنم در نتیجه این تلاش‌ها بیش از ۱۰۰ میلیون بشکه نفت از طریق این تنگه عبور کرده و وارد بازار آزاد شده است. بیش از ۲۰۰ کشتی تجاری با موفقیت از این تنگه عبور کرده‌اند. این نتیجه فوق‌العاده موفق به دلیل کنترل ایالات متحده آمریکا بر تنگه هرمز به جای ایران به دست آمده است. 

قدرت نظامی آن‌ها شکسته شده، اقتصادشان نابود شده است. برای ایران همه چیز تمام شده است!

photo_2026-06-10_21-24-22

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.