به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، تیم ملی فوتسال بانوان جمهوری اسلامی ایران که خود را برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیای مرکزی (کافا) آماده میکند، این روزها اردوی خود را در شهر صفادشت ملارد برپا کرده است.
سید اصغر تقوی، فرماندار شهرستان ملارد، عصر امروز با حضور در محل برپایی این اردو، ضمن دیدار و گفت وگو با ملیپوشان و کادر فنی، از نزدیک در جریان روند آمادهسازی تیم قرار گرفت.
وی در این بازدید با اهدای شاخههای گل به بازیکنان، برای آنان در مسابقات پیشرو آرزوی موفقیت کرد.
بنابر این گزارش ملیپوشان کشورمان در این اردو زیر نظر کادر فنی، تمرینات تاکتیکی و بدنسازی فشردهای را پشت سر میگذارند تا با بالاترین سطح آمادگی راهی دوشنبه، پایتخت تاجیکستان شوند.
در حاشیه این تمرینات، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ملی با قدردانی از همکاری و حمایت مسئولان صفادشت، کیفیت میزبانی و امکانات سختافزاری فراهمشده برای برگزاری اردو را مطلوب و رضایتبخش ارزیابی کردند.
گفتنی است رقابتهای فوتسال بانوان کافا از اواخر خردادماه سال جاری با حضور تیمهای ایران، تاجیکستان، قرقیزستان و ترکمنستان به میزبانی شهر دوشنبه برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران با هدف کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات شرکت میکند.













