گرامیداشت سالگرد شهادت شهید «سجاد محمدی» برگزار می‌شود

خبرگزاری مهر چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 22:38
خرم‌آباد- مراسم یکمین سالگرد شهادت شهید «سجاد محمدی» در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت یکمین سالگرد شهادت شهید والامقام سجاد محمدی، از پاسداران رشید اسلام، مراسم یادبودی برگزار می‌شود.

این مراسم روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۵/۰۳/۲۱ از ساعت ۱۴ الی ۱۶ (۲ تا ۴ بعد از ظهر) برگزار خواهد شد.

گرامیداشت سالگرد شهادت شهید «سجاد محمدی» برگزار می‌شود

مراسم سالگرد شهید سجاد محمدی در آرامستان امامزاده بابامراد (ع) روستای بسطام خرم‌آباد و بر مزار آن شهید گرانقدر برگزار می‌گردد.

از عموم مردم شهیدپرور لرستان دعوت شده است تا با حضور خود در این مراسم، یاد و خاطره این پاسدار رشید اسلام را گرامی بدارند.

شهید «سجاد محمدی» از شهدای حملات رژیم صهیونیستی به خاک وطن در جریان جنگ تحمیلی دوم است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.