به گزارش خبرنگار ایرنا، از هفته بیست و هشتم لیگ دسته یک باشگاه های کشور یک دیدار شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندر عباس برگزار شد که طی آن تیم پالایش نفت بندرعباس موفق شد میهمان خود تیم شهرداری نوشهر را با زدن یک گل بدرقه کند.
روند نتایج مثبت پالایش نفت بندرعباس در بازیهای خانگی با این برد ارزشمند همچنان ادامه پیدا کرد و شاگردان ابراهیم صادقی توانستند در چارچوب آخرین بازی از هفته بیست و هشتم جام ازادگان به یک برد دیگر دست پیدا کنند.
شهرداری نوشهر که حدود ۳۰ ساعت مسیر زمینی را تا رسیدن به بندرعباس طی کرده بود، برای نجات خود از منطقه سقوط به یک تساوی نیاز داشت، شاید به همین علت تا قبل از به ثمر رسیدن گل اول، وقفههای زیادی در بازی رخ داد، مخصوصا که مصدومیت داور هم برای مدتی بازی را از تب و تاب انداخت.
با همه اینها، در دقیقه ۳۴ پیمان میری تنها گل بازی را به ثمر رساند، فرشاد اسدی روی تکنیک فردی خود توانست چند بازیکن حریف را از پیش رو بردارد، وی ضربه نهایی را هم به سمت دروازه شلیک کرد که بلافاصله با تاثیرگذاری پیمان میری، مسیر توپ به سمت داخل دروازه تغییر کرد و تنها گل بازی به ثمر برسد.
این نتیجه تا پایان بازی تغییر نکرد تا پالایش نفت بندرعباس بعد از بردن فرد البرز، حالا شهرداری نوشهر را هم در بندرعباس شکست داده باشد و در هفته های پایانی به تیمی سرسخت در خانه تبدیل شود.
شاگردان صادقی با این برد ۳۶ امتیازی شده و در رده نهم قرار گرفتند و شهرداری نوشهر با همان ۲۳ امتیاز به حضورش در منطقه سقوط و رتبه شانزهم ادامه داد.














