ان‌بی‌سی: ترامپ به شدت از کاهش ذخایر موشکی آمریکا خمشگین است

خبرگزاری تسنیم چهارشنبه 20 خرداد 1405 - 23:27
یک رسانه غربی از خشم شدید رئیس دولت تروریست آمریکا از کاهش ذخایر موشکی این کشور جنگ افروز خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ان‌بی‌سی‌ نیوز گزارش داد که مدیران صنایع تسلیحاتی آمریکا خود را برای دیدار با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور دولت تروریستی آمریکا در کاخ سفید در روزهای آینده آماده می‌کنند.
 
این گزارش حاکی است که انتظار می‌رود این گفت‌وگو با توجه به نگرانی‌های فزاینده درباره ذخایر موشکی آمریکا باشد.

ترامپ از مدیران 7 شرکت تسلیحاتی خواهد خواست که راه‌هایی برای افزایش سریع تولید تسلیحات برای پنتاگون بیابند.
 
 گفته می‌شود ترامپ خشم خود را از کاهش ذخایر آمریکا با دستیاران و متحدانش در میان گذاشته است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.