خوشحالی اینفانتینو از حضور ایران در جام جهانی: حاضر بودم با اتوبوس به تهران بروم

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 00:06
تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال از حضور ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ ابراز خوشحالی کرد و گفت که حاضر بود با اتوبوس به تهران برود تا تیم کشورمان در این مسابقات شرکت کند.

به گزارش ایرنا، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، امشب در یک نشست خبری در فاصله ۲۴ ساعت تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۶، به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در بخشی از این نشست درباره تیم ملی کشورمان صحبت کرد و از اینکه تیم ایران در جام جهانی ۲۰۲۶ بازی خواهد کرد، خوشحال است.

اینفانتینو گفت: از دیدن ایران در جام جهانی خوشحالم. به آنها قول داده بودم که آماده‌ام با اتوبوس به تهران سفر کنم و خودم آنها را به مسابقات بیاورم، و امروز آنها شرکت می‌کنند. این روح فوتبال است.

اینفانتینو، عملکرد فیفا را درباره حضور ایران در جام جهانی را قابل ستایش دانست. او مدعی شد که از فیفا به خاطر کار روی جزئیاتی که به ایران اجازه می‌دهد در این مسابقات بازی کند، در زمانی که ایالات متحده در حال جنگ با ایران است، باید تمجید کرد.

رئیس فیفا تصریح کرد: نمی‌دانم چه کسی می‌توانست در این شرایط اطمینان حاصل کند که ایران می‌تواند بیاید و بازی کند.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.