وزیر جنگ آمریکا، ایران را تهدید به حمله نظامی گسترده کرد

همشهری آنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 00:28
«پیت هگست» وزیر جنگ آمریکا با تکرار تهدیدات «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور، تهدید کرد که واشنگتن در صورت عدم توافق، ضربه سختی به ایران وارد خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا رئیس پنتاگون عصر چهارشنبه به وقت محلی در سخنانی خطاب به کارکنان فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) در تامپا در ایالت فلوریدا ادعا کرد ارتش آمریکا در صورتی که تهران برای پایان دادن به درگیری میان دو کشور به توافق نرسد، به ایران «ضربه سختی» وارد خواهد کرد.

این ادعاهای وزیر جنگ آمریکا در واقع تکرار تهدیدی بود که پیش‌تر از سوی دونالد ترامپ مطرح شده بود. وزیر جنگ آمریکا مدعی شد: «ما دقیقاً بر همان نتیجه‌ای متمرکز هستیم که رئیس‌جمهور به نمایندگی از مردم آمریکا خواستار آن است و پیشرفت قابل توجهی داشته‌ایم. و همان‌طور که رئیس‌جمهور امروز گفت، اگر آن‌ها به توافق نرسند، ما به آن‌ها ضربه سختی وارد خواهیم کرد.»

ترامپ نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که ایالات متحده حملات بیشتری علیه ایران انجام خواهد داد. او در پیامی در شبکه‌های اجتماعی نوشت ایران «بیش از حد در مذاکرات تعلل کرده است و اکنون باید بهای آن را بپردازد!!!»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.