مرندی: استفاده از کشورهای مجاور برای حمله به ایران، آنها را شریک جنگ می‌کند

الف پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 01:00
کارشناس مسائل راهبردی، نسبت به استفاده از کشورهای همجوار برای حمله به ایران هشدار داد و این اقدام را موجب شراکت آنها در جنگ دانست.

به گزارش ایسنا، سید محمد مرندی کارشناس مسائل راهبردی ایران روز چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه المیادین گفت: «استفاده از اراضی، حریم هوایی و آب‌های سرزمینی کشورهای مجاور برای حمله به ایران، آنها را شریک در جنگ می‌کند.»

وی افزود: «این اقدام، آنها را در معرض حملات ایران قرار می‌دهد.»

آمریکا همچنان از پایگاه‌های خود در اراضی کشورهای منطقه از جمله اردن، کویت و بحرین برای حمله به ایران استفاده می‌کند که آخرین مورد آن حمله بامداد چهارشنبه به جنوب کشور بود.

نیروهای سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از حمله آمریکا، به پایگاه‌های مبدا این حملات در اردن، کویت و بحرین حملات تلافی جویانه کردند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.