تونل زمان| علی دایی: می‌روم تا خیال همه راحت شود/ من پرسپولیس را قهرمان کردم اما اقوام مدیرعامل دنبال بالا رفتن از سکو بودند!

خبرورزشی پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 01:11
پرسپولیس ۲۰ خرداد ۱۳۹۰ قهرمان جام حذفی شد و علی دایی بلافاصله پس از آن اعلام کرد از این تیم می‌رود.

پرسپولیس و ملوان به فینال رقابت‌های جام حذفی در بهار سال ۱۳۹۰ رسیده بودند و شاگردان علی دایی روز ۲۰ خرداد سال ۱۳۹۰ علی‌رغم شکست یک بر صفر در بازی برگشت، توانستند به واسطه برتری با اختلاف دو گل در جدال رفت، قهرمان جام حذفی شوند.

این اتفاق قطعا باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شد اما علی دایی بلافاصله پس از پایان بازی، مصاحبه‌ای طوفانی انجام داد که در ذهن اغلب خبرنگاران و اهالی فوتبال باقی مانده است. شهریار با انتقاد تند از کادر مدیریتی وقت پرسپولیس حرف‌هایی زد که بد نیست خودتان دوباره به خلاصه آن نگاه کنید:

  • در این چند ماه وقتی آقایان کار را به خود ما سپردند، اوضاع پرسپولیس بهتر شد چون با آرامش بیشتری کار را جلو بردیم.
  • من سرمربی پرسپولیس بودم ولی دوستان با مربی موردنظر خود برای جانشینی علی دایی به توافق رسیده و حتی محل برپایی اردوی تابستانی را هم انتخاب کرده بودند!
  • مطمئن باشید علی دایی در لیگ یازدهم سرمربی پرسپولیس نخواهد بود و می‌روم تا آن مربی پرسپولیسی که آرزوی سرمربیگری در این تیم را دارد، بیاید و کارش را استارت بزند. می‌روم تا خیال همه راحت شود.
  • پرسپولیس با هدایت من قهرمان جام حذفی شد ولی هنگام اهدای جوایز و مدال‌ها، بستگان آقای مدیرعامل بیشتر از بازیکنان برای رفتن روی سکو و کسب مدال انگیزه داشتند!

بیشتر بخوانید: حاضر نشدم به خاطر آزادی از زندان مصاحبه تلویزیونی کنم/ شاهرودی و رحمتی کمک بزرگی به من کردند

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.