مقامات آمریکایی: هدف از حملات تغییر موضع ایران در مذاکرات است

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 01:49
چند مقام آمریکایی مدعی شدند که هدف از تجاوزات امروز وادار کردن ایران به امتیازدهی در خلال مذاکرات است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، چند منبع ارشد آمریکایی به آکسیوس گفتند: دونالد ترامپ اجرای یک عملیات گسترده اما کوتاه‌مدت را بررسی کرده است؛ عملیاتی که هدف آن وارد کردن فشار به ایران برای تغییر موضع خود در مذاکرات عنوان شده است.

همزمان وال استریت ژورنال نیز به نقل از یک مقام ارشد وزارت جنگ آمریکا نوشت: این حملات اقدامی از نوع دیپلماسی قهری با هدف وادارکردن ایران به دادن امتیاز در میز مذاکره است.

این خوش‌خیالی‌ها در حالی است که مقامات ایرانی بارها تأکید کرده‌اند که آمریکا امتیازات زیاده‌خواهانه‌ای که در طول جنگ نتوانسته بگیرد را در میز مذاکره نخواهد گرفت.

دقایقی پیش ستاد تروریستی فرماندهی مرکزی آمریکا از آغاز تجاوز هوایی این کشور در چندین نقاط ایران خبر داد و پس از آن یک مقام آمریکایی نیز به فاکس نیوز گفت: امشب چندین موج حمله دیگر نیز وجود دارد.

انتهای پیام

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.