قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌: تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناوربسته اعلام می گردد

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 02:20
تهران-ایرنا- قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) در اطلاعیه ای اعلام کرد: از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) آمده است: در ادامه شرارت های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

این اطلاعیه می افزاید:ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می شود.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.