فوری/ قرارگاه مرکزی خاتم: تنگه هرمز را بستیم/ هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت

خبرآنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 02:21
قرارگاه مرکزی خاتم در بیانیه‌ای اعلام کرد: تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: در ادامه شرارت های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.
 
در پایان یادآور شده ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می‌شود.

۲۹۲۹

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.