فرماندار عسلویه: اصابتی به پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌ها صورت نگرفته است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 02:33
بوشهر- فرماندار عسلویه گفت: تاکنون هیچ اصابتی به پالایشگاه‌ها و پتروشیمی‌های این منطقه صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار بامداد پنجشنبه اظهار کرد: موردی از اصابت و انفجار به هیچ پالایشگاه گازی و شرکت‌های پتروشیمی در منطقه نداشته‌ایم.

وی اضافه کرد: شرایط شهر و منطقه در امنیت کامل است و مردم زندگی و روال عادی خود را طی می‌کنند.

فرماندار عسلویه گفت: قطعا نیروهای مسلح، حافظان امنیت و نیروهای پدافندی در آمادگی کامل هستند و در مقابل هرگونه تجاوزی به کشور دفاع جانانه و پاسخ قاطع خواهند داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.