قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه هرمز کذب است

خبرگزاری میزان پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 02:46
قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد: از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می‌گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.
خبرگزاری میزان -

قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا (ص) اعلام کرد که در ادامه شرارت‌های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می‌گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.