حمله پهپادی ایران به ناوگان پنجم آمریکا در بحرین

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 03:45
درپی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور،ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم، پس از اقدام نیروی دریایی سپاه در بستن کامل تنگه هرمز و همچنین هدف قراردادن دو فروند کشتی متخلف، حملاتی نیز به برخی پایگاه‌های آمریکایی در منطقه انجام شده است.

* تهاجم پهپادی ارتش علیه ناوگان پنجم آمریکا در بحرین 

در پی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور، ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت.

در پی نقض آتش بس و تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به مناطقی از جنوب کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران با انواع پهپادهای انهدامی، ناوگان پنجم این کشور در بحرین را آماج حملات پهپادی  خود، قرار داد.

در این موج از حملات پهپادی ارتش، آنتن های ارتباطی و تاسیسات راداری سامانه پاتریوت ناوگان پنجم مورد هدف قرار گرفت.

ارتش در این اطلاعیه اعلام کرد، دوشادوش دیگر نیروهای مسلح، تا پای جان، برای مقابله با دشمن آماده است و تا تنبیه دشمن متجاوز، از پای نخواهد نشست.

عملیات تلافی‌جویانه و تنبیهی نیروهای مسلح ایران علیه تجاوزگری آمریکا همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.