جواد خیابانی بازنشسته شد

الف پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 04:23
جواد خیابانی، مجری شناخته‌شده صدا و سیما بازنشسته شده و در جام‌جهانی پیش‌رو برنامه‌ای در تلویزیون نخواهد داشت.

به گزارش فارس، جواد خیابانی، مجری نام‌آشنا و باسابقه صدا و سیما بازنشسته شده و در جام‌جهانی ۲۰۲۶ در تلویزیون برنامه‌ای نخواهد داشت.
"از اول خرداد ۱۴۰۵ رسما بازنشسته شده‌ام." این جمله‌ای است که جواد خیابانی با حالی متفاوت بر زبان می‌آورد، در حالی که به شدت احساساتی شده و اجرای یک برنامه ورزشی مرتبط با جام جهانی را در بستری خارج از صدا و سیما برعهده گرفته است.
خیابانی سال ۱۳۶۹ وارد صدا و سیما شد و از سال ۱۹۷۰ تاکنون در ۹ جام جهانی به عنوان گزارشگر تلویزیون حضور داشت. او در طول این سال‌ها گزارش‌های خاطره‌انگیز بسیاری را از خود به یادگار گذاشت. 
گزارش پرشور و احساس بازی دو تیم ایران و استرالیا که با صعود تاریخی تیم ملی فوتبال‌ کشورمان به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه همراه شد، یکی از ماندگارترین گزارش‌هایی است که فوتبال‌دوستان با صدای این گزارشگر باسابقه به خاطر می‌آورند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.