قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا: به شرارت آمریکا پاسخ قاطع می‌دهیم

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 04:26
قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: به هرگونه تجاوز و شرارت ارتش آمریکا در منطقه، پاسخ کوبنده می‌دهیم.

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم،‌ قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیا(ص) اعلام کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز و شرارت ارتش متجاوز و تروریست آمریکا در منطقه، پاسخ کوبنده و قاطع می‌دهند.

به گزارش تسنیم،‌ از ساعاتی پیش دور جدید حملات‌ آمریکا علیه ایران با حمله به برخی مناطق در نوار ساحلی جنوب کشور آغاز شده است.

در همین حال قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می‌گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

پس از بشته شدن تنگه هرمز نیروی دریایی سپاه اعلام کرد دو کشتی متخلف که قصد عبور از تنگه هرمز را داشتند مورد اصابت قرار داده است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.