اسرائیل: در حملات اخیر علیه ایران حضور نخواهیم داشت

همشهری آنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 06:00
یک روزنامه عبری به نقل از مقام‌های امنیتی رژیم اشغالگر ادعا کرد که تل‌آویو در حملات هوایی اخیر آمریکا علیه اهدافی در ایران مشارکت نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» به نقل از منابع امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اسرائیل در حملات هوایی بامداد پنجشنبه که آمریکا علیه اهدافی در ایران انجام داد، دخالتی نداشت.
بر اساس این گزارش، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به نقل از مقامات صهیونیست اعلام کرد که اسرائیل «در این مرحله در عملیات نظامی آمریکا علیه ایران مشارکت نمی‌کند».
نیروهای تروریستی سنتکام حوالی ساعت ۱ بامداد پنجشنبه از آغاز شب دوم تجاوز به نقاطی از کشورمان خبر دادند؛ هرچند که این درگیری کمتر از دو ساعت بعد یعنی پیش از ساعت ۳ بامداد به پایان رسید.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.