حمله آمریکا به چند نقطه ایران ؛ محوطه فرودگاه بندرعباس، سیریک، ورامین، / حملات ایران به پایگاه های آمریکا در اردن، کویت و بحرین

عصر ایران پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 06:11
این برای دومین شب متوالی است که ارتش آمریکا حملات گسترده ای علیه ایران انجام می دهد. بامداد امروز برخلاف روز قبل، نقاطی در عمق خاک ایران هم مورد هدف قرار گرفتند. سپاه و ارتش هم در بیانیه هایی گفتند به پایگاه های آمریکا در اردن، کویت و بحرین حملاتی انجام داده اند.

ارتش آمریکا بامداد امروز حملاتی علیه چند منطقه در نقاط مختلف ایران انجام داد. در واکنش، ایران هم اعلام کرد به پایگاه های آمریکا در کشورهای اردن، کویت و بحرین حمله کرده است.

به گزارش عصرایران، این برای دومین شب متوالی است که ارتش آمریکا حملات گسترده ای علیه ایران انجام می دهد. بامداد امروز برخلاف روز قبل، نقاطی در عمق خاک ایران هم مورد هدف قرار گرفتند.

سپاه و ارتش هم در بیانیه هایی گفتند به پایگاه های آمریکا در اردن، کویت و بحرین حملاتی انجام داده اند.

حملات آمریکا به ایران 

در بامداد امروز و در ارتباط با حملات آمریکا علیه ایران این خبرها منتشر شده است:

  • حمله به بعضی از واحدهای خدماتی و پاسگاه‌های ساحلی سپاه و فرماندهی انتظامی و محوطه فرودگاه بندرعباس

  •  انفجار در بخش‌هایی از بندرعباس، جزایر هنگام و قشم، سیریک، میناب، سیریک، بندر کرگان (هرمزگان) 

  • شلیک پدافند در غرب تهران

  • شلیک پدافند در عسلویه

  •  ساعت ۱:۴۵ دقیقه بامداد امروز یک نقطه در کرگان هرمزگان ۵ بار هدف پرتابه های دشمن قرار گرفت.

  •  انفجار شدید در مناطق حاشیه فرودگاه و شهرک توحید بندرعباس

  • صدای انفجار در ملارد، پیشوا و قرچک و ورامین استان تهران

  • صدای انفجار در آبیک قزوین 

 

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.