سومین شکست زنان والیبال ایران در کاپ آسیا

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 06:17
تیم ملی والیبال زنان ایران در چهارمین مسابقه خود در جام آسیا برابر ویتنام شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال زنان ایران در چهارمین مسابقه خود در جام آسیا امروز (پنج‌شنبه ۲۱ خرداد) به مصاف ویتنام رفت و سه بر صفر نتیجه را به این تیم واگذار کرد.

ست اول: ۲۵ بر ۱۹

ست دوم: ۲۵ بر ۲۰

ست سوم:  ۲۷ بر ۲۵

تیم ایران پیش از این مقابل اندونزی و قزاقستان هم شکست خورد و برابر لبنان پیروز شد.

ملی‌پوشان ایران فردا (جمعه ۲۲ خرداد) از ساعت ۷:۳۰ دقیقه در آخرین بازی خود در مرحله مقدماتی به مصاف هنگ کنگ می‌روند.

شبنم علیخانی، معصومه قدمی، ریحانه کریمی، الهه پور صالح، فاطمه خلیلی، زهرا صالحی، سیده نگار هاشمی، زهرا کریمی، سپینود دست برجن، هستی واحدی، نگار عباسی، آیدا ولی‌نژاد، یسنا آهنکوب و شقایق حسن خانی بازیکنان تیم ملی زنان در این مسابقات هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.