تنگه هرمز به صورت کامل مسدود شد

عصر ایران پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 06:26
قرارگاه خاتم‌: تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد

 قرارگاه خاتم‌الانبیا در بیانیه‌ای از آغاز بسته شدن کامل تنگه هرمز خبر داد. این اقدام پس از حملات نیمه شب و بامداد امروز آمریکا به اهدافی در مناق مختلف ایران رخ داد.

به گزارش عصر ایران، قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا با انتشار بیانیه ای در این باره نوشت: 

«در ادامه شرارت های آمریکای جنایتکار و با توجه به آغاز حملات ارتش متجاوز آن کشور به برخی از مناطق جنوب در استان هرمزگان، از این لحظه به دلیل ناامنی در منطقه، تنگه هرمز برای تردد هر نوع شناور اعم از نفتکش و تجاری بسته اعلام می گردد و هرگونه تردد مورد اصابت قرار خواهد گرفت.

همچنین ادعای آمریکا مبنی بر عبور کشتی از تنگه یاد شده تکذیب می شود.|»

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.