مقامات آمریکایی: واشنگتن از طریق قطر به ایران درباره تشدید فشار نظامی پیام داده است

عصر ایران پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 07:11
این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که تنش‌ها میان ایران و آمریکا در روزهای اخیر افزایش یافته و تلاش‌های دیپلماتیک برای مدیریت بحران همچنان ادامه دارد.

منابع آمریکایی اعلام کرده‌اند که واشنگتن از طریق قطر به ایران پیام داده است که در صورت نپذیرفتن شرایط توافق پیشنهادی، فشارهای نظامی علیه تهران افزایش خواهد یافت.

به گزارش شفقنا؛ به گفته این منابع، هدف از حملات اخیر، افزایش فشار بر ایران و وادار کردن تهران به پذیرش شروط مورد نظر آمریکا در مذاکرات عنوان شده است.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که تنش‌ها میان ایران و آمریکا در روزهای اخیر افزایش یافته و تلاش‌های دیپلماتیک برای مدیریت بحران همچنان ادامه دارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.