کویت حریم هوایی خود را بست/ فعال شدن آژیر خطر

خبرآنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 08:06
سازمان هوانوردی کشوری کویت اعلام کرد که حریم هوایی این کشور به‌صورت موقت بسته شده است.

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از شبکه العربی، بر اساس این اعلام، پروازهای در حال انجام به فرودگاه‌های جایگزین انتقال داده شده است.

به روایت ایرنا، مقام‌های کویتی تاکنون جزئیات بیشتری درباره مدت زمان بسته ماندن حریم هوایی منتشر نکردند.

ارتش کویت ساعتی پیش اعلام کرد که سامانه‌های پدافند هوایی این کشور در حال حاضر در حال مقابله با اهدافی هستند که آن را متخاصم نامید.

 به نقل از شبکه العربی، ارتش کویت تاکنون جزئیات بیشتری درباره ماهیت این اهداف، محل رهگیری یا نتایج عملیات پدافندی منتشر نکرده است.

منابع غیر رسمی نیز از شنیده شدن صدای انفجار در کویت خبر دادند.

 برخی منابع خبری اعلام کردند انفجارهای شدید در پایگاه آمریکایی علی السالم کویت رخ داده است.

هنوز هیج منبع رسمی کویتی این خبر راتایید نکرد.

دقایقی پیش نیز وزارت کشور بحرین اعلام کرد که آژیر خطر در مناطق مختلف این کشور به صدا درآمده‌ است.

پایگاه خبری نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرد : در پی تجاوز ارتش تروریستی آمریکا به جنوب کشور، ناوگان پنجم این کشور در بحرین، آماج حملات پهپادی ارتش، قرار گرفت.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.