سفارت آمریکا در بغداد خواستار خروج فوری اتباع خود شد

الف پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 08:08
سفارت آمریکا در بغداد از اتباع خود در این کشور خواست که خاک این کشور را ترک کنند.

به گزارش تسنیم، سفارت آمریکا در بغداد به اتباع این کشور هشدار داد که خاک این کشور را فورا ترک کنند.

سفارت آمریکا همچنین از اتباع این کشور خواست که در شرایط کنونی به عراق سفر نکنند.

در این بیانیه آمده است : با توجه به تحولات اخیر در منطقه، به شهروندان آمریکایی حاضر در عراق توصیه می‌شود بالاترین سطح هوشیاری و احتیاط را حفظ کنند و اخبار محلی را به طور مداوم دنبال نمایند.

در بیانیه سفارت آمریکا در عراق همچنین هشدار داده شده است «امکان اختلال در سفرها یا بسته شدن ناگهانی حریم هوایی بدون اطلاع قبلی وجود دارد.»

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.