اسفندیار: امیدوارم این اتفاق‌ها واقعیت نداشته باشد

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 08:13
دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران، گفت: متاسفانه من این داور بازی را برای اولین بار در لیگ ملت‌ها می‌دیدم. یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که امیدوارم فقط در ذهن ما باشد و واقعیت نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین اسفندیار بعد از شکست سه بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل برزیل اظهار داشت: اول از همه به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم. خیلی بازی خوبی انجام دادیم و نتیجه را دیدید که بسیار نزدیک بود.

اسفندیار در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: متاسفانه من این داور بازی را برای اولین بار در لیگ ملت‌ها می‌دیدم. یک سری اتفاقات در حال رخ دادن است که امیدوارم فقط در ذهن ما باشد و واقعیت نداشته باشد، چون چندین بار در صحنه‌های مختلف توپ را دیدیم که اوت شده اما چیزی را نشان ندادند و فقط داور تصمیم خودش را اعلام کرد و امتیاز را به تیم حریف داد. امیدوارم اشتباه از ما باشد اما امروز داوری واقعاً بد بود.

اسفندیار در پایان تاکید کرد: البته یک جاهایی هم اشتباه از تیم ایران بود. باید بهتر و روان‌تر بازی می‌کردیم و فاصله‌ای که با تیم حریف داشتیم را حفظ می‌کردیم.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.