خداحافظی جواد خیابانی از صداوسیما

پارسینه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 09:47
جواد خیابانی گفته است از سازمانی که ۳۶ سال به آن وفادار بوده (صداوسیما) به دلیل «بازنشستگی» خداحافظی کرده است.

به گزارش پارسینه به نقل از ایسنا، جواد خیابانی اعلام کرد که بعد از ۳۶ سال از صداوسیما خداحافظی کرده است.

این مجری و گزارش‌گر باسابقه که سال‌ها در تلویزیون به اجرای برنامه پرداخته، در آستانه جام‌جهانی خبر خداحافظی‌اش از تلویزیون را اعلام کرد و از ابراز دلتنگی‌اش نسبت به آنتن و مخاطبان گفت.

او این روزها در یکی از سایتهای ورزشی اجرای ویژه‌برنامه جام جهانی را بر عهده دارد.

اوگفته است از سازمانی که ۳۶ سال به آن وفادار بوده به دلیل «بازنشستگی» خداحافظی کرده؛ با این حال دلتنگ مردم است اما امیدوار است در رسانه جدیدی که به ادامه فعالیت می‌پردازد، مردم او را بپذیرند.

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.