اجرای طرح ایمنی ترافیکی و توقیف ۱۸۸ دستگاه وسیله نقلیه در مراغه

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:02
مراغه- فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از اجرای طرح آرامش و ایمنی ترافیک با توقیف ۱۸۸ دستگاه وسیله نقلیه در شهرستان مراغه خبر داد.

به گزارش خبرنگار، سرهنگ توحید فارسی صبح پنجشنبه با اعلام این خبر، گفت: با توجه به مطالبات مردمی و به منظور افزایش انضباط ترافیکی، پیشگیری و مهار تصادفات و همچنین کنترل تخلفات، طرح آرامش و ایمنی ترافیک توسط مأموران پلیس شهرستان مراغه اجرا شد.

این مقام انتظامی افزود: در اجرای این طرح برابر ضوابط و مقررات در تخلفاتی همچون ایجاد آلودگی صوتی، نداشتن پلاک، تغییر در ارکان وسیله نقلیه،عدم به همراه داشتن مدارک و انجام حرکات نمایشی که باعث ایجاد خطرات برای راکبان و عابران می‌شود، تعداد ۶۲ دستگاه موتورسیکلت و تعداد ۱۲۶ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.