اعلام حمایت از ایران در نشست وزرای امور داخلی و امنیت عمومی شانگهای

خبرآنلاین پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:11
مدیرکل امور سازمان همکاری شانگهای و بریکس وزارت امور خارجه اعلام کرد: در نشست وزرای امور داخلی و امنیت عمومی (وزرای کشور) کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای که در قرقیزستان برگزار شد، همبستگی و حمایت اعضای سازمان از دولت و مردم ایران مورد تأکید قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، مهرداد کیائی، مدیرکل امور سازمان همکاری شانگهای و بریکس وزارت امور خارجه اضافه کرد: در این نشست که علاوه بر مقامات عالیرتبه کشورهای عضو، دبیر کل سازمان همکاری شانگهای، مدیر کمیته اجرایی ساختار منطقه‌ای ضد تروریسم سازمان و نیز دبیر کل اینترپل حضور داشتند، در سند پایانی نشست همه طرف ها با ابراز نگرانی جدی از حملات نظامی به خاک جمهوری اسلامی ایران و ابراز تسلیت صمیمانه به خانواده‌های کشته‌شدگان، بر لزوم تضمین حاکمیت، امنیت و تمامیت ارضی ایران تأکید نمودند.

طبق گزارش ایسنا، به گفته کیائی رؤسای هیئت ها همچنین اهمیت اولین نشست روسای اینترپل (دفاتر ملی سازمان بین‌المللی پلیس جنایی) کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به میزبانی تهران (سال 1404) را مورد تأکید قرار دادند و از ادامه مذاکرات بین نهادهای ذیصلاح کشورهای عضو استقبال کردند.

315

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.