مربی برزیل: بازی سختی مقابل ایران داشتیم

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:32
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل، گفت: بازی سختی مقابل ایران داشتیم و فکر می‌کنم دو تیم اشتباهاتی داشتند.

به گزارش "ورزش سه"، برناردو رزنده پس از دیدار ایران و برزیل که سه بر یک به سود میزبان شد، گفت: بازی سختی مقابل ایران داشتیم که اولین مسابقه برزیل بود. فکر می‌کنم دو تیم اشتباهاتی داشتند اما در پایان خیلی سخت بود.

وی با بیان اینکه برزیل توانست به بازی برگردد و ست چهارم را ببرد، گفت: این موضوع همیشه خیلی مهم است. ساختن یک تیم جدید و با کیفیت بالا سخت است. فکر می‌کنم این یک پیروزی بسیار مهم برای برزیل بود.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل ادامه داد: امیدوارم بازیکنان ایران بجنگند و در طول تورنمنت پیشرفت کنند. یقین دارم خیلی زود پیشرفت خواهند کرد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.