پایان مأموریت داور سابق در پرسپولیس

خبرورزشی پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 10:34
همکاری رضا کرمانشاهی با باشگاه پرسپولیس پس از پایان مدت قراردادش تمدید نشد و این داور بازنشسته فوتبال رسماً از جمع مدیران این باشگاه جدا شد.

همکاری رضا کرمانشاهی با باشگاه پرسپولیس به پایان رسید و قرارداد این داور بازنشسته فوتبال پس از اتمام مدت همکاری، تمدید نشد تا او رسماً از جمع مدیران باشگاه جدا شود.

کرمانشاهی که در دوران مدیریت رضا درویش به باشگاه پرسپولیس اضافه شده بود، در زمان حضورش با عنوان مدیر اجرایی فعالیت می‌کرد و مسئولیت پیگیری امور مرتبط با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را برعهده داشت. 

حضور داور بازنشسته فوتبال ایران در پرسپولیس از همان ابتدا با حواشی مختلفی همراه بود. یکی از مهم‌ترین حواشی مربوط به انتشار کامنتی جنجالی علیه پرسپولیس در دوران حضور او در باشگاه تراکتور بود که پس از انتصابش در پرسپولیس بازتاب گسترده‌ای پیدا کرد و واکنش‌های زیادی را در میان هواداران این تیم به همراه داشت.

نکته قابل توجه اینکه در طول دوران فعالیت کرمانشاهی در پرسپولیس، ابهامات زیادی درباره جایگاه و شرح وظایف او وجود داشت. برخی از اعضای باشگاه و رسانه‌ها از او به عنوان معاون اجرایی نام می‌بردند و برخی دیگر عنوان مدیر اجرایی را برای او استفاده می‌کردند. حتی در مقاطعی نیز مشخص نبود که حوزه دقیق مسئولیت‌های او در ساختار مدیریتی باشگاه چیست.

در نهایت پس از ماه‌ها حضور پرحاشیه در باشگاه پرسپولیس، قرارداد کرمانشاهی تمدید نشد و او بدون دریافت مسئولیت جدید، از جمع مدیران این باشگاه کنار گذاشته شد تا پرونده حضورش در جمع سرخپوشان پایتخت بسته شود.

بیشتر بخوانید: خبری که خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.