جمشید رخشانینسب ۲۱ خرداد در شورای ادرای زاهدان با تاکید بر عدالت در توزیع انرژی و آب افزود: باید میان مناطق برخوردار و غیربرخوردار بهطور عادلانه عمل شود. همچنین باید از ظرفیت ریشسفیدان و سران طوایف برای تزریق نگاه امیدبخش و فرهنگسازی استفاده کنیم.
فرماندار زاهدان با تأکید بر بحران انرژی گفت: امروز با بحران حاملهای انرژی، بحران برق و آب مواجهیم و باید با مدیریت صحیح، عادلانه، اطلاعرسانی بهموقع و فرهنگسازی از ایجاد نارضایتی در شهر جلوگیری کنیم.
رخشانینسب تصریح کرد: در پهنه شمالی با ساختوسازهای غیرمجازی مواجهیم که جمعیت پیشبینینشدهای را به همراه داشته و با منابع آبی موجود همخوانی ندارد.
فرماندار زاهدان در ادامه با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان اظهار کرد: کنگره ملی شهدای استان بسیار حائز اهمیت است و خروجی آن در عملکرد دستگاهها دیده خواهد شد؛ همه دستگاهها موظف به برگزاری جلسات و برنامهریزی داخلی در این زمینه هستند.
وی افزود: ما در جنگ تحمیلی و ظالمانهای قرار گرفتیم که به دلیل زیادهخواهی قدرتهای متخاصم رقم خورد و همچنین با جنگ رسانهای که بیطرف نیست روبرو هستیم.
سردار علی ثمره ، معاون هماهنگکننده سپاه سلمان، نیز با اشاره به برنامهریزیهای صورتگرفته برای برگزاری کنگره ملی شهدا، بر همدلی، وحدت ملی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: اهداف کنگره شهدا که همان ترویج فرهنگ ایثار است دنبال میشود که امروز تجمعات شبانه در راستای حمایت از نیروهای مسلح جان برکف نیز فرهنگ ترویج از خودگذشتگی و فرهنگ ایثار در جریان است.
همچنین در ابتدای این نشست، مدیران امور برق و امور آب و فاضلاب شهرستان به موضوع فرهنگسازی در زمینه رعایت الگوی مصرف گزارش و اقدامات انجامشده در راستای رعایت الگوی مصرف در فصول گرم سال پرداختند.
انتهای پیام













