مدیرکل مدیریت بحران فارس: ۲ زمین‌لرزه پیاپی شهرستان ممسنی خسارت نداشت

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 11:10
شیراز -ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس از وقوع ۲ زمین‌لرزه به بزرگی ۴ و ۴.۲ ریشتر در شهرستان ممسنی خبر داد و تاکید کرد: این رویداد زمین‌لرزه‌ای تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی در پی نداشته است.

غلامرضا غلامی پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: صبح امروز ۲ زمین‌لرزه در شهرستان ممسنی رخ داد که نخستین زمین‌لرزه ساعت ۹:۴۹ به بزرگی چهار ریشتر و دومین زمین‌لرزه ساعت ۱۰:۱۸ به بزرگی ۴.۲ ریشتر به ثبت رسید.

وی افزود: پس از وقوع نخستین زمین‌لرزه، تمامی تیم‌های امدادی و عملیاتی در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفتند و تاکنون هیچ گزارشی از خسارت‌های احتمالی دریافت نشده است.

اعزام گروه‌های ارزیاب برای بررسی میدانی مناطق زلزله‌زده

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس، با اشاره به روند ارزیابی مناطق متاثر از زلزله گفت: اگرچه زمین‌لرزه‌هایی با بزرگی چهار ریشتر و کمتر معمولا خسارت قابل توجهی به همراه ندارند، اما گروه‌های ارزیاب شامل دهیاری‌ها، بنیاد مسکن و شهرداری‌ها برای بررسی میدانی و اطمینان از وضعیت منطقه به محل اعزام می‌شوند.

غلامی تاکید کرد: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر خسارت جانی در پی این ۲ زمین‌لرزه ثبت نشده است.

نورآباد مرکز شهرستان ممسنی در استان فارس، در فاصله ۱۵۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.