واکنش ستاره‌های برزیل به شکست ایران

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 11:32
دریافت کننده قدرتی و پاسور تیم ملی والیبال برزیل مسابقه با ایران را سخت ارزیابی کردند.

به گزارش "ورزش سه"، آرتور بنتو دریافت کننده قدرتی تیم ملی برزیل پس از دیدار ایران و برزیل که سه بر یک به سود میزبان شد، اظهار داشت: رقابت سختی بود و شاید ما کمی در طول بازی بالا و پایین داشتیم.

وی درباره عملکرد آدریانو در این مسابقه، گفت: فکر می کنم به طور اصولی این بازیکن در دریافت و سرویس یک سطح بالاتر است. تیم برزیل در مسابقه مقابل ایران در دریافت سرویس خیلی خوب عمل کرد.

همچنین متئوس سیلوا پاسور تیم ملی برزیل پس از پایان بازی با ایران، گفت: این اولین بازی خانگی برزیل بود، بنابراین تمرینی برای پیشرفت بود تا در هر امتیاز و بازی بهتر شویم.

وی درباره عملکرد بازیکنان جوان دو تیم ایران و برزیل، گفت: اولین تجربه آنها است که در لیگ ملت‌ها شرکت کردند. پس باید بهتر شوند و پیشرفت کنند.

سیلوا درباره تیم ایران نیز گفت: ایران تیم خوبی است و بازی خوبی دارد. آنها خوب بازی می‌کنند اما بازی همیشه سخت است و باید برای بهتر شدن تلاش کنند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.