حمیدرضا شافعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد تاکسیهای فرسوده و غیرفعال در بجنورد در سال گذشته 250 دستگاه بوده که امسال نیز حدود 10 دستگاه به این تعداد افزوده شده است.
وی افزود: طی سال گذشته موفق شدیم تا 55 دستگاه تاکسی زرد جدید وارد بجنورد کنیم اما امسال به علت افزایش قیمت خیلی زیاد خودرو و نبود تسهیلات سبب شده امسال نتوانیم نوسازی تاکسیهای زرد را انجام دهیم.
شافعی ادامه داد: بجنورد دارای ۷۰۰ دستگاه تاکسی زرد است که از این تعداد فقط حدود 440 دستگاه فعال و در حال فعالیت است و بقیه کار نمیکنند.
وی گفت: اگر ۷۰۰ دستگاه تاکسی در بجنورد فعال باشند با کمبود ناوگان مسافربری درون شهری مواجه نیستیم، اما حدود 260 دستگاه به علت فرسودگی کار نمیکنند.
این مقام مسئول در ارتباط با خطوط تاکسی رانی گفت: در حال حاضر هشت خط تاکسی فعال در بجنورد وجود دارد که بیشتر این خطوط در هسته مرکزی شهر هستند.
انتهای پیام













