افزایش تعداد تاکسی زردهای فرسوده و غیرفعال در بجنورد

خبرگزاری ایسنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 12:05
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: متاسفانه تعداد تاکسی‌های زرد فرسوده و غیرفعال در این شهر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

حمیدرضا شافعی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تعداد تاکسی‌های فرسوده و غیرفعال در بجنورد در سال گذشته 250 دستگاه بوده که امسال نیز حدود 10 دستگاه به این تعداد افزوده شده است.

وی افزود: طی سال گذشته موفق شدیم تا 55 دستگاه تاکسی زرد جدید وارد بجنورد کنیم اما امسال به علت افزایش قیمت خیلی زیاد خودرو و نبود تسهیلات سبب شده امسال نتوانیم نوسازی تاکسی‌های زرد را انجام دهیم.

شافعی ادامه داد: بجنورد دارای ۷۰۰ دستگاه تاکسی زرد است که از این تعداد فقط حدود 440 دستگاه فعال و در حال فعالیت است و بقیه کار نمی‌کنند.

وی گفت: اگر ۷۰۰ دستگاه تاکسی در بجنورد فعال باشند با کمبود ناوگان مسافربری درون شهری مواجه نیستیم، اما حدود 260 دستگاه به علت فرسودگی کار نمی‌کنند.

این مقام مسئول در ارتباط با خطوط تاکسی رانی گفت: در حال حاضر هشت خط تاکسی فعال در بجنورد وجود دارد که بیشتر این خطوط در هسته مرکزی شهر هستند.

انتهای پیام

منبع خبر "خبرگزاری ایسنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.