۳ نفر در حوادث مرتبط با حملات وحشیانه‌امریکا در استان تهران، دچار مصدومیت شدند

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 12:19
تهران - ایرنا - رییس اورژانس استان تهران گفت: سه نفر در حوادث مرتبط با حملات وحشیانه‌ آمریکا در استان تهران، دچار مصدومیت شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اورژانس استان تهران، محمداسماعیل توکلی همچنین افزود: واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در ورامین، ۶ نفر مصدوم بر جای گذاشت.

وی اظهار کرد: امروز پنجشنبه حوالی ساعت ٧:۴٧ دقیقه صبح گزارش واژگونی یکدستگاه مینی به مرکز ارتباطات، اعزام و راهبری عملیات اورژانس استان تهران اعلام شد

به گفته توکلی، بلافاصله کارشناسان اورژانس استان تهران جهت امدادرسانی به محل حادثه در جاده ورامین به سمت قرچک اعزام شدند.

این مسئول ادامه داد: متاسفانه این حادثه ۶نفر مصدوم بر جای گذاشت که ۵ نفر از مصدومین توسط کارشناسان اورژانس جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید ستاری قرچک منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه درمان شد.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.