توقیف ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن در سلسله

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 12:42
الشتر - مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان از توقیف ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن در شهرستان سلسله خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان، اعلام کرد: در راستای اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و برقراری نظم و انضباط ترافیکی، مأموران انتظامی شهرستان سلسله طرح ویژه‌ای را در سطح پارک‌ها، معابر عمومی و تفرجگاه‌ها به اجرا گذاشتند.

بر پایه این گزارش، در اجرای این طرح، تعداد ۲۹ دستگاه وسیله نقلیه شامل ۲۱ دستگاه خودرو و هشت دستگاه موتورسیکلت که با انجام حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز، ایجاد آلودگی صوتی و رفتارهای هنجارشکنانه، موجب سلب آسایش و آرامش شهروندان شده بودند، شناسایی و توقیف شدند.

پلیس با تأکید بر تداوم این‌گونه طرح‌ها، از شهروندان خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی‌ورانندگی، پلیس را در برقراری امنیت و آرامش جامعه یاری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.