رئیس منابع طبیعی دماوند: شاهراه مواصلاتی برای قاچاق چوب ناامن شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:07
دماوند- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از اجرای طرح پایش مقتدرانه مسیر ترانزیت چوب و انسداد مسیرهای عبوری سودجویان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد میرزا کریمی،در جمع خبرنگاران، از اجرای طرح پایش مقتدرانه مسیر ترانزیت چوب و انسداد مسیرهای عبوری سودجویان در دماوند خبر داد.

میرزاکریمی اظهار داشت: با توجه به موقعیت استراتژیک دماوند به عنوان شاهراه مواصلاتی، طرح مقتدرانه کنترل خودروهای باری با هدف قطع شریان ترانزیت چوب قاچاق در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این طرح ایست و بازرسی ضربتی توسط یگان حفاظت با همکاری بسیجیان پایگاه شهید کربلایی مهدی این اداره اجرا شد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دماوند با اشاره به تفتیش دقیق ده‌ها دستگاه خودروی باری در این عملیات تصریح کرد: هدف راهبردی ما در این پایش، تثبیت امنیت شاهراه‌ها و نمایش اشراف مقتدرانه بر مبادی مواصلاتی است؛ به گونه‌ای که فضای تردد برای انتقال غیرقانونی محموله‌های چوب در این حوزه استحفاظی به‌طور کامل محدود و ناامن شده است.

میرزاکریمی در پایان خاطرنشان کرد: پایش جاده‌ای و ایست و بازرسی‌های مقطعی به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد و از شهروندان تقاضا می‌شود هرگونه موارد مشکوک را به سامانه‌های ۱۳۹ و ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.