رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: نقض آتش‌بس خصلت همیشگی آمریکایی‌هاست

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:53
ری- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت:نقض آتش‌بس، نقض پیمان و نقض عهد از خصلت‌های همیشگی آمریکایی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم عزیزی، صبح پنجشنبه در حاشیه مراسم سالگرد سردار شهید حسین سلامی که در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: نقض آتش‌بس، نقض پیمان و نقض عهد از خصلت‌های همیشگی آمریکایی‌ها است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: اقدامات اخیر دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی، پیوست نظامی میز مذاکره است.

وی افزود: به‌ویژه رئیس‌جمهور متوهم و خودشیفته آمریکا که بزرگ‌ترین ویژگی او بدعهدی، پیمان‌شکنی و در این مقطع، نقض آتش‌بسی است که خود درخواست آن را مطرح کرده بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تصریح کرد: اقدامات دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی در شب گذشته و روزهای اخیر و همچنین تحرکات آن‌ها در لبنان، در واقع پیوست نظامی میز مذاکره است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.