بازدید وزیر ورزش از مجموعه تخریب شده شهید پناهی

ایرنا پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 13:54
تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز به همراه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه شهید پناهی که مورد تهاجم آمریکا و رژیم صهیونی قرار گرفته بود، بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، مجموعه ورزشی شهید پناهی در جنوب شرق تهران قرار داد که در جنگ تحمیلی رمضان هدف حمله دشمن آمریکایی-صهیونی قرار گرفت و کاملا تخریب شد. این مجموعه ورزشی که اخیرا به عنوان خانه کشتی هم فعالیت داشت، شامل چمن مصنوعی، سالن چند منظوره، خانه ژیمناستیک، سالن بدنسازی و هیات فوتبال حوزه بود.

احمد دنیامالی در این بازدید ضمن در جریان قرار گرفتن از وضعیت موجود مجموعه ورزشی شهید پناهی از پیگیری دولت برای بازسازی اماکن آسیب دیده خبر داد و تاکید کرد این ورزشگاه در فهرست اماکنی است که ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد.

در این دیدار سیدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز حضور داشت.

منبع خبر "ایرنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.