لنج‌های حامل سوخت قاچاق در آب‌های بندرلنگه متوقف شدند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 14:05
بندرلنگه- فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه، از توقیف ۲ لنج با ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بهروز اکفوره در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرلنگه با تسلط اطلاعاتی بر آب های منطقه، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله ۲ لنج، محموله سوخت قاچاق را به خارج از مرزهای کشور انتقال دهند.

وی افزود: براساس این خبر بلافاصله واحدهای عملیاتی به موقعیت شناسایی شده در حوزه استحفاظی اعزام و پس از جست و جو موفق شدند لنجهای مورد نظر را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرلنگه، با اشاره به دستگیری ۴ متهم در این رابطه، تصریح کرد: مرزبانان موفق شدند در بازرسی از لنج‌های توقیفی، ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال را کشف کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.