ضرب‌الاجل معاون عمرانی استاندار برای تکمیل محور مواصلاتی کرمان- بافت

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 14:19
کرمان- معاون عمرانی استاندار کرمان در بازدید میدانی از پروژه محور «کرمان ـ بافت»، بر رفع موانع اعتباری و تسریع در روند عملیات اجرایی قطعات باقی مانده تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اصغر ذاکری هرندی، در سفر به شهرستان بافت، از روند اجرای پروژه‌های در دست احداث محور «کرمان - بافت» بازدید کرد.

وی در این بازدید با اشاره به اهمیت تکمیل این محور ارتباطی اظهار داشت: تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی از اولویت‌های استان است و رفع موانع اعتباری پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود تا بهره‌برداری از قطعات باقی‌مانده محقق شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان همچنین بر تداوم نظارت میدانی بر پروژه‌های زیرساختی و تسریع در روند تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام تأکید کرد.

بنا به این گزارش، محور «کرمان ـ بافت» به طول ۱۴۸ کیلومتر از پروژه‌های مهم ارتباطی استان کرمان محسوب می‌شود که تاکنون ۸۳ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است.

در حال حاضر ۲۹ کیلومتر از این مسیر در قالب دو قطعه در دست اجرا قرار دارد که شامل ۸ کیلومتر در محدوده شهرستان بافت با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و ۱۲ کیلومتر در محدوده نگار به سمت بهرامجرد با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد است.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.