پایان فعالیت قاچاقچیان سلاح در پوشش عیادت از بیمار

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 14:19
پلیس تهران از پایان فعالیت قاچاقچیان سلاح در پوشش عیادت از بیمار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ؛ از شناسایی و دستگیری گروهی خبر داد که در اقدامی متقلبانه، از شلوغی ساعات ملاقات مراکز درمانی برای قاچاق و فروش سلاح سوءاستفاده می‌کردند.

بر اساس این گزارش، ماموران پایگاه یکم پلیس اطلاعات تهران با انجام رصدهای دقیق اطلاعاتی، متوجه فعالیت مشکوک فردی در اطراف یکی از بیمارستان‌های مطرح منطقه سعادت‌آباد شدند. بررسی‌های تخصصی پلیس نشان داد که این متهم با شناسایی خریداران، محموله‌های سلاح را از استان‌های شمال غربی کشور به پایتخت قاچاق کرده و در پوشش ملاقات‌کننده، در محل بیمارستان اقدام به تحویل سلاح به مشتریان خود می‌نمود.

با تکمیل تحقیقات، ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه، متهم اصلی را در حالی که در ساعات پیک تردد مراجعین در بیمارستان حضور داشت، دستگیر کردند.

در ادامه روند تحقیقات، تیم عملیاتی با پیگیری‌های تخصصی شبانه‌روزی، همدست وی که وظیفه انتقال سلاح از شهرستان به تهران را بر عهده داشت نیز شناسایی و در عملیاتی دقیق بازداشت نمودند.

در بازرسی از متهمان، سلاح جنگی، مهمات و انواع سلاح سرد کشف و ضبط شد. متهمان در بازجویی‌های اولیه، انگیزه خود را کسب سودهای کلان از طریق فعالیت‌های مجرمانه اعلام کردند

پلیس اطلاعات هشدار داد؛ مجرمان تصور نکنند با سو استفاده از اماکنی نظیر مراکز درمانی و بیمارستان‌ها برای اقدامات غیرقانونی، می‌توانند حاشیه امنی برای خود ایجاد کنند. اشراف اطلاعاتی پلیس بر تمامی نقاط شهر حاکم است.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.