باکیچ به پرسپولیس اضافه شد

مشرق نیوز پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 14:25
بازیکن خارجی تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز وارد تهران شد تا به تمرینات این تیم ملحق شود.

به گزارش مشرق، مارکو باکیچ، هافبک مونته‌نگرویی پرسپولیس که در روزهای ابتدایی جنگ تحمیلی سوم و به دلیل شرایط ایجاد شده ایران را ترک کرده بود، صبح امروز وارد تهران شد.

این بازیکن خارجی پس از هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان باشگاه پرسپولیس به ایران بازگشته و در اختیار کادر فنی قرار خواهد گرفت. طبق برنامه، تمرینات پرسپولیس امروز هم پیگیری می‌شود و احتمال دارد باکیچ نیز در جمع سرخپوشان حاضر شده و کار خود را از سر بگیرد.

بازگشت این هافبک مونته‌نگرویی می‌تواند خبر خوبی برای کادر فنی پرسپولیس باشد؛ چرا که سرخپوشان خود را برای ادامه مسابقات و دیدارهای پیش رو آماده می‌کنند.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.