عربستان: خواستار بازگشت ایران و آمریکا به دیپلماسی هستیم

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 16:11
عربستان سعودی در پی ادامه تنش آفرینی های آمریکا علیه ایران، اعلام کرد: خواستار آرامش و بازگشت ایران و آمریکا به دیپلماسی هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری یورو نیوز، عربستان سعودی امروز پنجشنبه و در پی تکرار تجاوز غیرقانونی واشنگتن علیه تهران در بیانیه ای اعلام کرد: خواهان بازگشت به دیپلماسی هستیم.

وزارت خارجه عربستان در بیانیه‌ ای با اشاره به تداوم این حملات و تشدید تنش ها در منطقه اعلام کرد: ریاض خواستار آرامش و پرهیز از تنش و روی آوردن به رویکرد حکیمانه، بازگشت به روند دیپلماسی و تکمیل روند مذاکرات است.

پیشنهاد ریاض برای بازگشت به میز مذاکره در حالی مطرح می شود که آمریکا تا کنون با تکرار تجاوز غیرقانونی به ایران و نیز با وضع تحریم های ظالمانه علیه تهران، بارها ثابت کرده است که به دنبال مذاکره و حل و فصل اختلافات از طریق دیپلماسی نیست.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.