لاف زنی جدید ترامپ: نفت و گاز ایران را اشغال می کنیم 

خبرگزاری مهر پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 16:13
دونالد ترامپ که پس از وعده‌های پوشالی در مورد رسیدن به توافق با ایران در مذاکرات، این روزها راهبرد تهدیدات واهی را در دستور کار خود قرار داده، بار دیگر ایران را تهدید کرد. 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در ادامه تهدیدات واهی خود علیه جمهوری اسلامی ایران بار دیگر مدعی شد که امشب حملاتی را علیه مواضع جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد داد.

دونالد ترامپ که از اولین روزهای جنگ ۴۰ روزه، آرزوی اشغال جزیره خارک را در سر می‌پروراند و همواره به علت قدرت نیروهای مسلح ایران از تصمیم خود در این رابطه عقب نشینی کرده، بار دیگر آرزوهای خود را در قالب تهدیدی جدید مطرح و مدعی شد که جزیره خارک و دیگر تاسیسات زیرساختی نفت ایران را به زودی تحت اشغال خود در خواهد آورد و بازارهای نفت و گاز ایران را تحت کنترل خواهد گرفت. وی طی ۱۰۰ روز گذشته بارها تهدیدات مشابهی علیه ایارن مطرح کرده است.

ترامپ همچنین بدون توجه به تمسخر اظهارات خود از سوی رسانه‌های غربی بار دیگر مدعی شد که ایران ناوگان هوایی و نیروهای نظامی و رادارهای خود را از دست داده بود.

پیش از این رسانه های غربی با تمسخر ادعاهای ترامپ اعلام کرده بودند که اگر ایران نیروهای هوایی خود را از دست داده است، بالگرد پیشرفته آمریکا چگونه بر فرار تنگه هرمز سرنگون شده است؟

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.