رئیس یک لحظه هم تیم ملی را تنها نمی‌گذارد

ورزش سه پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 16:45
رئیس فدراسیون والیبال ایران پس از حل مشکلات مربوط به ویزای ملی‌پوشان، راهی برازیلیا شد و در نخستین هفته لیگ ملت‌ها از نزدیک در کنار تیم ملی حضور دارد.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال ایران، پس از آنکه مشکل ویزای ملی‌پوشان برای حضور در هفته‌های دوم و سوم لیگ ملت‌های والیبال را برطرف کرد، بلافاصله راهی شهر برازیلیا شد تا در کنار تیم ملی در هفته نخست این رقابت‌ها حضور داشته باشد.

تقوی پیش و پس از دیدار بامداد امروز تیم ملی والیبال ایران برابر برزیل، در کنار بازیکنان و اعضای کادر فنی حضور داشت و به‌عنوان عالی‌ترین مقام اجرایی والیبال کشور، تلاش می‌کرد به ملی‌پوشان روحیه بدهد. او پس از پایان مسابقه و شکست ایران مقابل برزیل نیز تیم را ترک نکرد و در کنار بازیکنان، به‌ویژه نفرات جوان‌تر، ماند تا با آنها گفت‌وگو کرده و از نظر روحی حمایت‌شان کند.

رئیس فدراسیون والیبال ایران از زمان آغاز مسئولیت خود اقدامات متعددی را برای بهبود شرایط والیبال کشور انجام داده و تلاش کرده است زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشت این رشته به روزهای موفق خود را فراهم کند.

اکنون تقوی امیدوار است مجموعه این تلاش‌ها در سال‌های پیش رو به نتیجه برسد و والیبال ایران بتواند بار دیگر به جایگاه شایسته خود در سطح جهان دست پیدا کند. یکی از مهم‌ترین اهداف پیش روی والیبال ایران نیز کسب سهمیه و حضور موفق در بازی‌های المپیک لس‌آنجلس خواهد بود؛ هدفی که تحقق آن می‌تواند ثمره سال‌ها برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در این رشته باشد.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.