دو بازیکن مراکش جام جهانی 2026 را از دست دادند

خبرگزاری تسنیم پنج شنبه 21 خرداد 1405 - 17:46
دو بازیکن تیم ملی فوتبال مراکش به دلیل مصدومیت شانس حضور در بیست‌وسومین دوره جام جهانی را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نایف اکرد و عبدالصمد الزلزولی که نام‌شان در لیست نهایی و 26 نفره تیم ملی فوتبال مراکش برای حضور در  جام جهانی 2026 قرار گرفته بود، در آستانه آغاز این مسابقات، به دلیل مصدومیت شانس حضور در این تورنمنت معتبر را از دست دادند.

نایف اکرد 30 ساله که در پست دفاع میانی بازی می‌کند، سابقه انجام 64 بازی ملی با پیراهن مراکش را دارد، این در حالی است که هم‌تیمی او یعنی الزلزولی 24 ساله که سابقه بازی در تیم بارسلونا را هم دارد، تاکنون در 35 بازی برای تیم ملی مراکش به میدان رفته است.

مروان سعدان 24 ساله از تیم الفتح عربستان و محمد امین سباعی 25 ساله از تیم آنژی از سوی محمد وهبی به جای نایف اکرد و عبد الصمد الزلزولی به اردوی تیم ملی مراکش فراخوانده خواهند شد.

مراکش که در گروه C جام جهانی 2026 با تیم‌های برزیل، اسکاتلند و هائیتی همگروه است، در تاریخ 24 خرداد در اولین بازی خود در این رقابت‌ها به مصاف برزیل خواهد رفت.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.